26 Mart 2010 Cuma

Seni Severdim..



Yazık ne mazi yazık..
Anlatmaya yoruldum..
Sen benden vaz geçince..
Ben o gün de vuruldum..

Yazık günah ben oysa..
Kardelen gibi..
Acıyla boy veren gibi..

Seni severdim..
Hüznün koynunda..
Seni severdim..
Hem uyanık, hem uykumda..
Seni severdim..
Ve sana rağmen yine severdim..
Dar ağacı ip boynumda..
Sen aşkı anlamaz bilmez..
Gül yansa ağlamaz sakin..
Ben akmayan göz yaşında..
Seni severdim..
Sen hisli korkak savaşçı..
Aşkı kime satmış hain..
Ben her savaş meydanında..
Seni severdim..

Yazık ah mazi yazık..
Bir yalnızlık, bir vurgun..
Sen benden vaz geçince..
Ben o gün de vuruldum..

Yazık günah ben oysa..
Pervane gibi..
Ateşle can veren gibi..

Seni severdim..
Hüznün koynunda..
Seni severdim..
Hem uyanık, hem uykumda..
Seni severdim..
Ve sana rağmen yine severdim..
Dar ağacı ip boynumda..
Sen aşkı anlamaz bilmez..
Gül yansa ağlamaz sakin..
Ben akmayan göz yaşında..
Seni severdim..
Sen hisli korkak savaşçı..
Aşkı kime satmış hain..
Ben her savaş meydanında..
Seni severdim..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...