18 Mart 2010 Perşembe

Hz. Ali'nin Rabbine Yakarışı...



Ey ihsanı bol Allah'ım!
Sana hamd ederim.
Ey yegane Rab'bim!
Senin önünde eğilirim..
Yücesin kullarından dilediğine sonsuz nimetler verirsin....
Dilediğini hüsrana uğratırsın.
Ey Yaradanım!
Sana sığınırım.
Varlık ve darlık zamanında sana yalvarırım.
Gerçi günahlarım çok fakat senin affın ondan daha büyüktür.
eğer sende beni kapından kovarsan kime sığınırım?
Kimden medet beklerim bana başka kim şefaatci olur?
Senin büyüklüğün önünde boyun eğdim secdeye kapandım.
Beni affına boğ, azabından esirge Allah'ım!
Dünya'dan sıyrılıp huzuruna gelirken beni
Kelime-i Tevhid'den ayırma..
Senin narın da hoş nurunda hoştur.... Senin rahmetinden ümit kesmek ne boştur!
Mal ve oğulların fayda vermediğin o korkunç günde senin affına ulaşmak isterim.
Sen bana yol gösterirsen hiçbir vakit
yolunu şaşırmam.
Eğer senin affın sadece iyilere olacaksa kötüleri kim bağışlayacak?
Belki iyilerden değilim ama en kötülerdende değilim..
Günahım büyük ama affın ondan daha büyük..
Günahlarımı düşündükçe gözlerimden yaşlar dökülüyor.
Sen beni öyle yarattın ki senden başkasına dönemem.
Umudum sensin ama endişem de şudur;
Ya beni kapından kovarsan nereye giderim?
Herkes uykudayken senin şu kulun ellerini açmış sana yalvarıyor!
Bu kulu mahçup etme!
Ey Muhammet Mustafa'yı gönderen Rabbim!
Bizi imandan Kur'an'dan İslam'dan ayırma..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...