28 Ocak 2010 Perşembe

NEDENLERİ SİLİP ATTIM İÇİMDEN





NEDENLERİ SİLİP ATTIM İÇİMDEN.. SORU YOK ARTIK !..

Soru yok artık benden yana, benden sana
Nedenleri silip attım içimde/n
Merak etme
Bitti işte

Son kez hesap/laşma zamanı şimdi
Ve istiyorum benden aldıklarını geri

İlkin Gözlerimi geri ver yüreğinden
Çıkar onları kurabileceğin her hayalden
Düşlerinden, düşüncelerinden
Çıkar işte aklına gelebilecek her yerden
Görme onunla hiçbir şeyi
Bakma onunla hiçbir yere
Hadi çıkar gözlerimi gözlerinden
Ve onları bana geri ver
Sakındığım her kötülükten, her sözden, her gözden
Göz değmemiş gözlerimi bana geri ver


Özgürlüğüm
Şimdi sıra onda
Benden ödünç ç/aldığın özgürlüğümü geri ver
Kopar bu esaret prangasını benden
Ve kurtar özgürlüğümü senden
Çek ellerini özgürce kurduğum her düşten, her hayalden
Özgürce seslendiğim bazen
"Kuşlar sizin kadar hür olmaktı hayalim" diye terennüm ettiğim
Bazen hürlükte kuşları bile geçtiğim
Özgürlüğümü bana geri ver
Hür bırak özgürlüğümü, sen zincirinden

Ve Hüznüm
Dur sakın ilişme ona, saklayamazsın benden
O bir parçadır benden, candan, tenden
Hüzün asla değil senden
Katma onu ne aşına, ne gözyaşına
Uzak durabildiğin kadar uzak dur Hüznümden
Alma iki dudağının bile arasına
Demeyeceğim Hüznümü bana geri ver
Ki alamayacağın tek şey o zaten

Gözyaşım
Hüznüme eş, hüznümle kardeş her dem
O da alamayacağım tek şeydir senden
Aktı gitti bir kere fütursuzca gözlerden
Geri almak ne mümkün zaten
Onlar şimdi sende
Saklı tutabildiğin kadar saklı tut gönül kasende
Bak ve akıtmaya çalış sende,
Tabi akıtabildiğince
...

Bitti işte hesap benden yana,
En başında da dedim ya

Soru yok artık benden yana, benden sana
Nedenleri silip attım içimde/n
Merak etme
Bitirdim işte

Hesaplaştık evvela
Ve şimdi elveda

Selametle
Selam et...


( Hüzün Seli )

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...