31 Aralık 2010 Cuma

YABAN GÜLÜ..


YABAN GÜLÜ
Çok istedim yaban gülüm hayatta bir dost bulmayı..
Ama insan bir dikendir batar kalbine dediler..
Güvenmek istedim acılara esir ettiler..
Seni buldum yaban gülüm! dağların en kuytusunda..
Çiçeklerin en solmazında, yalnızlıkların en derininde..


Sen yaban gülüm! yalnızlık nedir bilir misin?
 
Yıldızların altında ağladın mı geceler boyunca?
Aydınlıklar içinde karanlığı yaşadın mı?
Yalnızlığım utandı mı senin yalnızlığını tattığı için..
Haline bulutlar gözyaşlarını döktüler mi?
Doğan güneş "ben senin için doğmuyorum" der gibi.. 
Baktı mı nemli gözlerine..

 
Sen yaban gülüm! ölmeden ölümü tattın mı?
Yapraklarını tek tek vücudundan kopardılar mı?
Günlerce seni bıraktılar mı çölün ortasında?
Biliyor musun yaban gülüm!
Yaşamak suçsa eğer ben cezamı sorgulanmadan idam isterim..

Benim hayattaki tek arkadaşım gel sen ol yaban gülüm..
Seninle tekrar yaşama dönmek istiyorum..
Yaşayamadığım İslamı seninle yaşamalıyım..
Haykıramadığım Rabbimin aşkını seninle anlatmalıyım..
Bir ömür hayatı seninle paylaşmalıyım..
Ama sakın ağlama! yenik düşme bu dünyaya..

Allah aşkı hayatta kalmana yetecektir..
Susuzluğunu bir ömür boyu gözyaşlarımla ben gidericem..
Güleceksin yaban gülüm! Hiç solmayacaksın..
Çünkü herşey Rabbini sevdiği müddetçe yaşar..
İslamı yaşadığın sürece kökleri zamanı sarıyor..

Bunun için burdayım yaban gülüm!
Bu yüzden merhametsiz insanlardan uzak..
Senin yanında ölmek istiyorum yaban gülüm!
Seninle gözlerimi bu hayata kapatmak istiyorum..
Mezarım senin hemen başucunda olsun..
Ben ölürsem yaban gülüm, tohumlarını mezarıma dök..
Dök ki yeni yaban gülleri filizlensin üzerimde..

Hayatında gülmeyen bu acizane kul, son defa gülsün..
Beni ilk ve son sen mutlu et yaban gülüm!

Toprağın altında unutmaki ruhlar ölmez..
Ve sorgu melekleri gelip dünyada ne yaptın derlerse..
Seni gösterek "yaban gülüme sorun" diyerek ağlayacağım..
Anlatırken boynunu büküp sakın sakın utanma..
Ah dağların gülü !
Bizi bu duruma düşürenler utansın, onlar kahrolsun..

Ben cehenneme gidersem beni unutma yaban gülüm!
Mezarımda senden başka ot bitmesin..
Başka kökler sarmasın günahkar bedenimi..
Sadece sen ol yanımda bana dünyayı hatırlatan..
Sen ol ki hayatı olduğu gibi kabul etmeyeyim..
Görmek istediğim şekilde düşünebileyim..
Ama nasıl olursan ol nasıl yaşarsan yaşa..
Asla hiçbir zaman beni unutma..
Sakın unutma olurmu yaban gülüm..

İlyas ERTEMUR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...