8 Nisan 2010 Perşembe

Unut...



Unut
Yağmur tanesini
Unut
Saçların rengini gözlerin karasını
Unut
Şarkıları
Sarı defter yapraklarını
Baktığın aynaların arkasını unut
Unut
Kahverengi fotoğrafları
Adresleri unut
Rüzgarı
Rüzgar değince ağlatan saçlarını
Unut
Sil bütün isimleri
Yak resimleri
Olmasınları olmayacakları olmadıları unut
Bak yoksun
Yokluğunu unut
Bak gitmişin
Gitmeleri unut
Varsın keşke desin bir ses içinden
Keşkeleri unut oysaları unut
Gözlerini unut
Bu şehri unut
Kor gibiyken içimde
Kendin gidip beni burda kor gibilerini unut
Unut
Unuttuğunu
Islak incir tanelerini
Zeytinin rengini
Ekmeğin buğusunu
Sen mi geldinleri unut
Unut işte
Unutmak en iyisi
Unut iyisi mi

Unut
Yıldız yıldız
İstanbul istanbul
Akşam akşam
Yavaş yavaş
Şarkı şarkı
Nasıl diyorlarsa nereye koyarsın böyle bir aşkı
Öyle unut
Hiçbir yere koyamadığım bu aşkı

İbrahim SADRİ

5 yorum:

Ayşe Kübra dedi ki...

ah bu eserin bir de seslendirmesi olacaktı dinle iç çek ondan sonra

Kalb-i Şikeste dedi ki...

En yakın zamanda sesli olarak dinleriz inşallah.. Ben ümitliyim ;)

Ayşe Kübra dedi ki...

seslendirmesi mailinizde efendim bilginize ;)

Şeyma dedi ki...

bu şiirin müptlasıyım bugünlerde, Aff aff:(

Ayşe Kübra dedi ki...

bu da benim blogunla ilgili şu günlerdeki ikinci şokum olsun ablam :))
çok çok hoş olmuş gerçekten :)
emeğine sağlık..
şeymam benim yaa =/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...