30 Eylül 2010 Perşembe

Demedim mi?


Demedim mi?
Oraya gitme demedim mi sana,
seni yalnız ben tanırım demedim mi?
Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi ben'im?

BİR VÂVEYLA YANGINI…


BİR VÂVEYLA YANGINI…

Ağlayarak uyanmaktır bir rüyâdan seni sevmek..
Bulutlarda gözlerini aramaktır bir vâveyla yangınıyla..
Sükûtuna hamdetmektir, varlığın kâfi..

Özledim...


ÖZLEDİM
Baharda güller açan müjgânını özledim,
Seherde kucak kucak ihsanını özledim..

Dalıversin ellerin saçlarımın akına,
Zülfünün siyah siyah nirânını özledim..

26 Eylül 2010 Pazar

Çaresizlik...



Ne beyân-ı hâle cür'et, ne figâna tâkatım var..
Ne recâ-yı vasla gayret, ne firâka kudretim var...

( "Ne hâlimi arz etmeye cür'et edebiliyorum, ne de feryat etmeye takatım var. Ne vuslat umudu için gayrete geliyorum, ne de ayrılığa güç yetirebiliyorum." )

Enderunlu Vasıf Efendi




NOT: Ben bu sözü çok ama çok sevdim...


Hayır Kapıları...



'Allahümme Ya Müfettiha'l-Ebvâb! İftah lenâ hayra'l-bâb'
( Ey kapıları açan Rabb'imiz, bize hayır kapılarını aç..! )

Gönül Sızım...



Gönül Sızım

Uzun olur gecelerim hep ismini hecelerim
Tütmez oldu bacalarım gönül sızım ah Efendim

Müptelâ-yı mihnet-i mâsivâyım Efendim!
Garîk-i bahr-i isyân u rüsvâyım Efendim!

25 Eylül 2010 Cumartesi

24 Eylül 2010 Cuma

Ya Rab !




"Bahşeyleyip günahımı mesrûr eder misin?
Ya Rab harâp kalbimi ma'mûr eder misin? "

(Enderunlu Vâsıf)

???


Sence ???

Aşk...



Ben diyorum ki: Vuslatı beklerim, Yâr, Gaffâr...
Âşk diyor ki: El-intizâr eşeddü min-en-nâr.......*

*Beklemek, ateşten şiddetlidir..

Neslihan Nur Türk
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...