skip to main
|
skip to sidebar
Kalb-i Şikeste...
" Bilir misin sen benim ne'msin? Sürur-u sinem, nur-u didemsin... "
30 Eylül 2010 Perşembe
Demedim mi?
Demedim mi?
Oraya gitme demedim mi sana,
seni yalnız ben tanırım demedim mi?
Demedim mi bu yokluk yurdunda hayat çeşmesi ben'im?
"Devamını oku"
BİR VÂVEYLA YANGINI…
BİR VÂVEYLA YANGINI…
Ağlayarak uyanmaktır bir rüyâdan seni sevmek..
Bulutlarda gözlerini aramaktır bir vâveyla yangınıyla..
Sükûtuna hamdetmektir, varlığın kâfi..
"Devamını oku"
Özledim...
ÖZLEDİM
Baharda güller açan müjgânını özledim,
Seherde kucak kucak ihsanını özledim..
Dalıversin ellerin saçlarımın akına,
Zülfünün siyah siyah nirânını özledim..
"Devamını oku"
26 Eylül 2010 Pazar
Çaresizlik...
Ne beyân-ı hâle cür'et, ne figâna tâkatım var..
Ne recâ-yı vasla gayret, ne firâka kudretim var...
( "Ne hâlimi arz etmeye cür'et edebiliyorum, ne de feryat etmeye takatım var. Ne vuslat umudu için gayrete geliyorum, ne de ayrılığa güç yetirebiliyorum." )
Enderunlu Vasıf Efendi
NOT: Ben bu sözü çok ama çok sevdim...
Hayır Kapıları...
'Allahümme Ya Müfettiha'l-Ebvâb! İftah lenâ hayra'l-bâb'
( Ey kapıları açan Rabb'imiz, bize hayır kapılarını aç..! )
Gönül Sızım...
Gönül Sızım
Uzun olur gecelerim hep ismini hecelerim
Tütmez oldu bacalarım gönül sızım ah Efendim
Müptelâ-yı mihnet-i mâsivâyım Efendim!
Garîk-i bahr-i isyân u rüsvâyım Efendim!
"Devamını oku"
25 Eylül 2010 Cumartesi
Yalandan Da Olsa...
Hadi yaramı sarmaya merhemin yok..
Yalandan da olsa gönül alamaz mısın..?
( MEVLANA )
24 Eylül 2010 Cuma
Ya Rab !
"Bahşeyleyip günahımı mesrûr eder misin?
Ya Rab harâp kalbimi ma'mûr eder misin? "
(Enderunlu Vâsıf)
???
Sence ???
Aşk...
Ben diyorum ki: Vuslatı beklerim, Yâr, Gaffâr...
Âşk diyor ki: El-intizâr eşeddü min-en-nâr.......*
*Beklemek, ateşten şiddetlidir..
Neslihan Nur Türk
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Hakkımda
Kalb-i Şikeste
Profilimin tamamını görüntüle
KATEGORİLER
BİR AYET-İ KERİME
(6)
BİR HADİS-İ ŞERİF
(7)
DENEME
(16)
DUA VAKTİ
(10)
EFENDİMİZ
(4)
HİKAYE - KISSA
(8)
MÜBAREK GÜN VE GECELER
(7)
ÖZEL GÜNLERİM
(2)
RESİMLERİN DİLİNDEN
(74)
ŞİİR
(86)
YAZILAR
(5)
Blog Arşivi
▼
2011
(49)
▼
Temmuz
(1)
Sana Sonbaharımda Kal Bile Diyemedim...
►
Haziran
(5)
►
Mayıs
(9)
►
Nisan
(10)
►
Mart
(5)
►
Şubat
(15)
►
Ocak
(4)
►
2010
(177)
►
Aralık
(19)
►
Kasım
(17)
►
Ekim
(31)
►
Eylül
(15)
►
Ağustos
(1)
►
Temmuz
(8)
►
Haziran
(8)
►
Mayıs
(5)
►
Nisan
(10)
►
Mart
(22)
►
Şubat
(32)
►
Ocak
(9)
Bu Blogda Ara
İzleyicilerim
BU AY EN ÇOK TIKLANANLAR
YOKSA...
İyi ki...
MEVLİD KANDİLİMİZ MÜBAREK OLA...
BENİ UNUTMA..
Eğer Ağlıyorsa...