18 Şubat 2011 Cuma

Ben Gidiyorum Sen Hoşçakal...

Ben Gidiyorum Sen Hoşçakal

Son kez geldim işte
Ve dünya gözüyle gözüne değip
Son kez gideceğim…
Bitimsiz bir ayrılıkla geldim sana
Tükettiğimiz aşka münhasır.


Bu yükün kahrı ağır
Ve ben kaldıramıyorum…
Yorgunum çok, epey de halsiz
Dizlerimin dermanı takat dilenmiyor artık anılardan
Ne zaman dokunacak olsam bir hatıraya
Elimde değil d/üşüyorum
Avutkan cümleler süzülmüyor dudaklarımdan
Ölüme yakın, yaşamaya uzak tiryakiliğim
Her gece intihar şafaklarına ant içiyor da
Harama bulaşmaktan korkup
Ölmek bile gelmiyor içimden.
Yani anlayacağın
Bir zamanlar o mayhoş düşlerde salıncak kurup
Umut umut sallanan deli gençliğim yok
Ağır ve aksak bir ömrün tek nefeslik canındayım
Mecalsiz bir döngünün son ayrılık durağındayım…
Söyleyemediğim ve söyleyemeyeceğim tümcelerin sakin telaşı
Yüreğimin endazesini tarumar edercesine tırmalarken beynimi
Ben sana içimin en içli elvedasıyla geldim.
Bak! Omuzlarımda kanatlarına şiirler astığım martılar yok
Salkım söğüt saçaklandığımız o masal
Vaveyla kopan bir yangında kül oldu çoktan.
Ve hiç ölmeyeceğini sandığımız Zümrüdü Anka
Küllerinden doğamayacak kadar ayrılık büyüttü.
Ki biz; artık masallara inanmayacak kadar çok büyüdük.
Gözlerimi ıslatamadığım kurak bakışlarımın tenhalığı,
Koynumda gerçeğin erken gelen geç kalışındaki ağır vebal
Ve dilime dolanan eski bir şarkının mahşer nakaratı…
Nevbaharı solmuş mevsimler dolusu hıçkıramadığım hıçkırıkla
Gitmek için geldim sana…
Gözlerimin gözlerini son kez göresi gelmişliğiyle
Dudağımda son bir elvedayla geldim
Hava bulut bulut gökyüzü
Sanırım, yüzüme duracak yağmur
Ve ben gidiyorum…
Yoksa saçma sapan cümlelere kıyam edecek yine sözlerim
Bütün selametler senin olsun
Kendine iyi bakmalarca hayat biriktir avuçlarında
Ben ayrılığın alnına koyduğum koca bir eyvallahla
Yaprak yaprak çiçeklenen yaralarıma
Yağmur tuzu geceyi basıp gidiyorum…
Artık hoşça kalabilirsin…

Arif Onur SOLAK




2 yorum:

Hûzun çiçegi dedi ki...

Sayfani çok seviyorum ve çok begeniyorum...siirlerinde kayboluyorum...Hûzûnle oluyorum..bu da çok gûzeldi ...Tesekkûrler canim !!

Kalb-i Şikeste dedi ki...

Ne mutlu bana...
Canım ablam, güzel ablam benim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...